Campanya de SMS o de correu electrònic màrqueting ¿quina és la més adequada i com crear una?

sms vs email

La promoció és necessària per a qualsevol negoci i, cada vegada més, els seus responsables estan en constant mobilitat. És per això que calen eines que permetin, a més, gestionar els nous mitjans de publicitat com poden ser el correu electrònic o el SMS màrqueting, En qualsevol lloc.

I és que aquestes dues estratègies de publicitat segueixen sent les més utilitzades per empreses de qualsevol mida. Ara bé, cal eines que permetin personalitzar i, sobretot, optimitzar els enviaments, tant per mantenir i cuidar la nostra base de subscriptors com per obtenir el màxim rendiment en forma de conversions - ja siguin vendes, leads o nous subscriptors -. Per a això, el millor és recórrer a alguna eina en línia com la que ofereix Acumbamail, Que podem integrar amb les principals i més utilitzades plataformes de comerç electrònic (Magent, Prestashop, etc.) Així com de gestors web (WordPress), analítica i xarxes socials.

SMS o email màrqueting ¿quina és l'estratègia més adequada?

La resposta a aquesta pregunta no és fàcil, ja que depenent de subscriptor i de l'acció, hem de triar un o altre camí. Per això és important comptar amb eines que ens permetin enviar i, sobretot, mesurar l'efectivitat de les accions.

Seguint amb l'exemple de Acumbamail, comptem amb un important servei de enviament massiu de correu electrònic, Que, a més de gestionar qualsevol aspecte de el disseny i els missatges, permet conèixer el comportament real dels clients a l'rebre un missatge (si l'obren, en què enllaços entren, etc.). Aquesta informació és vital per a una campanya reeixida de email màrqueting ja que permet ajustar els següents missatges, cosa que també es pot fer mitjançant els test A / B per veure amb les dades a la mà què és el que més està funcionant.

correu electrònic

El màrqueting per correu electrònic potser està pensat per a unes campanyes més elaborades, amb un component gràfic important i atractiu (per al que Acumbamail, si no som molt experts en el tema ofereix 86 plantilles responsive que s'adapten a qualsevol dispositiu). Però per la seva banda, el SMS Màrqueting, encara que és més intrusiu, pot ser la clau de l'èxit per a una campanya puntual, directa i concreta.

sms

És una de les inversions en publicitat directa més econòmiques per a una empresa i l'impacte és immediat. Evidentment, com en el cas dels correus electrònics, no s'envia un SMS al cada individu de forma particular i des d'un mòbil, cal gestionar un enviament massiu des d'una eina que ens permeti coses com importar llistes de contactes, personalitzar el nom de l'emissor, etc.

tant per campanyes de email màrqueting com de SMS, Si mai hem provat una eina d'aquest tipus, el millor és aprofitar una prova gratuïta per veure com funciona. Acumbamail ofereix la possibilitat, sense posar fins i tot una targeta de crèdit, d'utilitzar gratis seu servei amb 2.000 emails a el mes o, d'altra banda, fer una prova de l'enviament de 5 SMS per provar el servei de publicitat directa a través de missatges al mòbil.


Sigues el primer a comentar

Deixa el teu comentari

La seva adreça de correu electrònic no es publicarà. Els camps obligatoris estan marcats amb *

*

*

  1. Responsable de les dades: Actualitat Bloc
  2. Finalitat de les dades: Controlar l'SPAM, gestió de comentaris.
  3. Legitimació: El teu consentiment
  4. Comunicació de les dades: No es comunicaran les dades a tercers excepte per obligació legal.
  5. Emmagatzematge de les dades: Base de dades allotjada en Occentus Networks (UE)
  6. Drets: En qualsevol moment pots limitar, recuperar i esborrar la teva informació.