Aquests són els plans de Xiaomi, Huawei i Viu per al 2018

huawei mat p10 teaser

Fa unes setmanes, us mostràvem un recopilatori amb les cinc marques de mòbils que lluitaran perquè Nokia no arribi al Top 10 de fabricants més implantats del món el 2018. A la part baixa de la taula, ens trobàvem Xiaomi, mentre que als primers llocs, vèiem altres tecnològiques xineses que intentaven competir contra Samsung i Apple, les dues més potents. Es tractava d'Oppo, Huawei i Viu.

El mercat del País de la Gran Muralla, per la seva mida, és un dels camps de batalla més importants del món i on la majoria de companyies, independentment de la seva mida, intenten aconseguir la seva victòria particular. Això no obstant, això també pot presentar limitacions, com per exemple, una presència reduïda en altres zones amb gran potencial i que poden ser vitals en el futur. Avui farem un repàs sobre les estratègies que diverses de les marques abans esmentades seguiran durant aquest exercici per intentar escalar al podi d'aquest rànquing.

huawei p20 carcassa

1. Huawei

Actualment, les intencions de la companyia assentada a Shenzhen, van en una direcció concreta: Situar-se pràcticament a la segona posició, desbancant Apple. Per això, utilitzarà dues tàctiques: La primera, trepitjar l'accelerador al nombre d'unitats produïdes, passant dels 170 milions aproximadament de 2017, als 200 milions aquest any. A més, segons PhoneArena, la tecnològica intentarà avançar més al camp de la Intel·ligència Artificial, que ja ha incorporat en alguns dels seus millors dispositius com al P20. Creieu que la creació d'un catàleg d'apps propi pot ajudar?

2. Xiaomi posa el focus a l'Índia

Si ara la Xina és el mercat més gran del món, en un futur proper, l'Índia podria ser qui s'emportés aquest reconeixement. El país del Ganges, encara que amb molts matisos, està aconseguint una classe mitjana cada vegada més nombrosa i amb més poder adquisitiu igual que va passar al seu veí del nord fa no tant de temps. Aquesta massa formada per centenars de milions de ciutadans, gastaria més en electrònica de consum i per això, les firmes més grans hi posen el focus. En el cas de Xiaomi, l'estratègia no serà només la consolidació aquí, sinó també, un increment en el nombre de smartphones dirigits al segon estat més poblat del planeta, passant dels 120 als 150 milions d'unitats fabricades.

xiaomi la meva a1 pantalla

3. El cas de Viu

Aquesta tecnològica es troba just a la part central de la taula, competint en un estira-i-arronsa continu amb Oppo. La firma registra creixements sostinguts en els darrers exercicis, encara que el principal motor de tots ells continua sent el mercat xinès. Per intentar guanyar més credibilitat dins i fora del seu lloc dorigen, ara està immersa en la fabricació de models més elevats que es recolzen en eixos com la Intel·ligència Artificial.

Creieu que tant Xiaomi com Huawei i Vivo aconseguiran els objectius que s'han marcat el 2018 i que aconseguiran disputar el tron ​​a les actuals líders? Us deixem disponible informació relacionada com per exemple, una anàlisi en què veiem com es reparteixen el mercat xinès les principals companyies perquè pugueu conèixer més.


Deixa el teu comentari

La seva adreça de correu electrònic no es publicarà. Els camps obligatoris estan marcats amb *

*

*

  1. Responsable de les dades: Actualitat Bloc
  2. Finalitat de les dades: Controlar l'SPAM, gestió de comentaris.
  3. Legitimació: El teu consentiment
  4. Comunicació de les dades: No es comunicaran les dades a tercers excepte per obligació legal.
  5. Emmagatzematge de les dades: Base de dades allotjada en Occentus Networks (UE)
  6. Drets: En qualsevol moment pots limitar, recuperar i esborrar la teva informació.