Aviat els nostres iPad avariats seran reparats i no canviats per un altre nou

AppleCare reparacions ipad

Tot indica que moltes coses canviaran AppleCare, El programa d' reparació de dispositius i substitucions d'unitats defectuoses dels de Cupertino. Això és part dels canvis en l'atenció al client a les Apple Store que van començar amb un nou enfocament en la resolució de dubtes a peu de botiga i que sembla que continuaran quant a la gestió de la garantia dels productes.

La informació prové d'AppleInsider, que van tenir accés al que es va dir en una convenció recent de la companyia que tractava aquest tema. Els canvis que s'hi van anunciar entressin en efecte primer als Estats Units i després s'estendran internacionalment.

Ara quan portem el nostre dispositiu avariat però en garantia, ja sigui un iPad, iPhone, iPod o Mac, a la botiga de la poma, o ho enviem per correu, no se'ns canviarà per un altre restaurat sinó que es procedirà a la reparació del nostre quan sigui possible.

AppleCare reparacions ipad

Per això, les botigues hauran de millorar els tallers dels que ara disposen per poder fer front a les avaries més habituals i resoldre-les. Ara mateix ja són capaços de fer arranjaments senzills com ara el recanvi d'altaveus, micròfons, botó d'inici, motor de vibració i bateries. Per millorar el present, es dotarà de materials i tècnics per resoldre problemes més seriosos com ara recanvi de pantalles, de càmeres i altres elements més complexos de tots els productes de la companyia. Tot això començaria al juny a Amèrica i després s'aniria estenent a la resta del món.

aquestes mesures busquen estalviar 1.000 milions de dòlars a l'any a la companyia. Una de les conseqüències previsibles d'aquest canvi és l'afebliment consegüent i fins i tot fi del programa d'unitats reparades.

Altres canvis a l'AppleCare seran el unificar l'assegurança de tots els nostres dispositius de l'illa. En comptes de tenir-ne un per cadascun, es buscarà una sola pòlissa per subscripció. Aquesta ens donaria atenció cada dia de l´any.

També volem que dins de la garantia el servei d'atenció al client gratuït de 90 dies s'estengui a 1 o dos anys. Això començaria a partir de la tardor a Amèrica del Nord.

font: AppleInsider


Deixa el teu comentari

La seva adreça de correu electrònic no es publicarà. Els camps obligatoris estan marcats amb *

*

*

  1. Responsable de les dades: Actualitat Bloc
  2. Finalitat de les dades: Controlar l'SPAM, gestió de comentaris.
  3. Legitimació: El teu consentiment
  4. Comunicació de les dades: No es comunicaran les dades a tercers excepte per obligació legal.
  5. Emmagatzematge de les dades: Base de dades allotjada en Occentus Networks (UE)
  6. Drets: En qualsevol moment pots limitar, recuperar i esborrar la teva informació.