Clash of Clans, un altre joc gratuït, genera 650.000 dòlars al dia

Clash of Clans beneficis

La setmana passada ens va sorprendre conèixer els guanys que un joc aparentment tan senzill com el Flappy Bird reportava al seu creador. En els darrers dies, però, hem tingut també constància de les xifres que es mouen al voltant de Xoc de Clans, un dels títols líders en ingressos tant a la plataforma iOS com a Android. Ni més ni menys que 650.000 dòlars al dia se n'embutxaquen els creadors gràcies, principalment, a les compres in-app.

supercélula és una altra desenvolupadora finlandesa que triomfa al mercat dels jocs per a mòbils i tablets. El Clash of Clans s'ha convertit en el veritable rival del Candy Crush Saga a la secció “top per ingressos” a les 2 principals botigues d'aplicacions. De fet, la seva arribada només uns mesos enrere a Google Play ha fet que els beneficis globals de Supercell acabaran per assolir els 350 milions d'euros al llarg del 2013.

El que és gratis, “ven”

Òbviament, cal que el producte tingui qualitat en algun sentit i sigui capaç d'atrapar l'usuari, però si això s'aconsegueix, gratuïtat inicial del joc és una fórmula guanyadora. Segons les xifres de les que se'n fa ressò l'Android Lliure, els qui es descarreguen el Clash of Clans acaben gastant de mitjana 100 dòlars a desbloquejar packs premium. Cert és que hi haurà molts jugadors que no es gastin cèntim, però per assolir aquesta relació també n'hi haurà uns quants invertint força diners al seu llogaret.

Clash of Clans beneficis

Podeu fer els comptes, si un títol de PlayStation a Xbox es ven d'inici per uns 70 euros (el preu acaba baixant ràpidament) i implica inversions molt més grans, no només en el desenvolupament, sinó també en distribució i comercialització, la rendibilitat cau del costat dels fremi.

Flappy Bird vs Clash of Clans vs Candy Crush

Caramel Crush és, avui dia, el joc milionari per excel·lència. Els seus ingressos arriben als 850.000 dòlars al dia, encara que ja fa temps que funciona en múltiples plataformes. Els usuaris del Clash of Clans, probablement gastin més diners a nivell individual, encara que aquest títol està començant la seva expansió ara mateix i li queda molt per abastar.

Amb les xifres que manegen els freemium, gairebé que el benefici de 50.000 dòlars diaris (provinents de la publicitat) es queda petita. Encara que és clar, el treball de desenvolupament de Flappy Bird resulta nimi comparat amb el dels altres jocs de què parlem.

font: eleconomista.cat


Deixa el teu comentari

La seva adreça de correu electrònic no es publicarà. Els camps obligatoris estan marcats amb *

*

*

  1. Responsable de les dades: Actualitat Bloc
  2. Finalitat de les dades: Controlar l'SPAM, gestió de comentaris.
  3. Legitimació: El teu consentiment
  4. Comunicació de les dades: No es comunicaran les dades a tercers excepte per obligació legal.
  5. Emmagatzematge de les dades: Base de dades allotjada en Occentus Networks (UE)
  6. Drets: En qualsevol moment pots limitar, recuperar i esborrar la teva informació.