Dispositius que fracassen. Errors que poden portar a un terminal al no-res

surface mini amazon

La història de l'electrònica de consum és una trajectòria d'èxits i errors que influeixen decisivament en els milers de terminals que trobem avui dia encara que la seva arribada sigui recent. Hi ha multitud de causes darrere dels dispositius que fracassen i al final no acaben sent res més que una taca en marques i usuaris, però no només els errors de funcionament o un mal muntatge poden ser les úniques.

A continuació, us parlarem breument d'aquells altres obstacles a què s'enfronten no només els terminals, sinó també els seus creadors i que poden marcar un abans i un després. Què creieu que pot ser més perjudicial? La producció de terminals defectuosos o unes males campanyes de planificació i publicitat? Què opineu sobre les filtracions? Són positives o negatives?

1. Filtracions

El factor sorpresa és molt utilitzat per la majoria d'actors del sector. Mantenir fins a l'últim moment el secret més absolut sobre els propers llançaments no només ajuda a generar expectació entre els possibles consumidors, i més si estan fidelitzats a la marca en qüestió, sinó que també evita que altres companyies copiïn els resultats finals i es produeixi, en certa manera, una saturació del mercat amb suports semblants.

Lumia 950 XL interfície

2. Dispositius que fracassen perduts en el temps

L'establiment d'una data de llançament concreta, o la divulgació d'informacions concretes sobre una arribada propera d'un terminal que al final no aterra, pot generar un problema de credibilitat enorme que alhora, pot generar desinterès en el futur, quan la comercialització es verifica i es produeix la venda oficial del model. No obstant, els possibles retards tenen moltes altres causes.

3. El públic

En els darrers anys, ha aparegut una petita retroalimentació en què, en part, els usuaris són tinguts en compte a l'hora de produir models concrets. El sorgiment de nous portals de venda i la modernització dels ja existents ha donat com a resultat que els consumidors puguin opinar i, en alguns casos, expressar les seves idees directament a les firmes. Aquí entra en joc una regla molt senzilla: Si un usuari es converteix en líder d'opinió i valora negativament un model, aquest suport pot acabar tenint una acollida molt tèbia.

Quins altres elements penseu que poden portar a una tablet o smartphone a engrossir la llista de dispositius que fracassen? Creieu que n'hi ha més dels que sembla? Us deixem disponible més informació relacionada com per exemple, casos d'alguns que han caigut al oblit perquè pugueu opinar.


Deixa el teu comentari

La seva adreça de correu electrònic no es publicarà. Els camps obligatoris estan marcats amb *

*

*

  1. Responsable de les dades: Actualitat Bloc
  2. Finalitat de les dades: Controlar l'SPAM, gestió de comentaris.
  3. Legitimació: El teu consentiment
  4. Comunicació de les dades: No es comunicaran les dades a tercers excepte per obligació legal.
  5. Emmagatzematge de les dades: Base de dades allotjada en Occentus Networks (UE)
  6. Drets: En qualsevol moment pots limitar, recuperar i esborrar la teva informació.