El nou Nexus 7 no atrau els usuaris de l'iPad mini

Nexus 7 keynote

No hi ha dubte que el Nexus 7 va establir les bases per llançar una franquícia que s'haurà de consolidar aquest any. Un dels seus èxits més grans va consistir a ser la tauleta més venuda al Japó durant el període de vacances de Nadal 2012 / 2013, fins i tot per sobre del iPad. No obstant això, un estudi recent apunta que la tauleta de google en la segona generació no ha despertat gaire interès en els usuaris de poma.

Una dada interessant a la qual solen parar atenció els estudis de mercat és la del nombre de dispositius de segona mà que es posen a la venda el mateix dia que s'anuncia un altre nou equip i, a partir d'aquí, durant aquest període previ al seu llançament, o quan se'n filtra alguna novetat important (preu, característiques, etc.). Normalment, se sol atendre els productes equiparables en algun sentit.

La presentació de la nova Nexus 7 que va tenir lloc fa un parell de dies ens deixa dades interessants sobre això. El primer es pot prendre com a indici que molts usuaris que van comprar la tablet de 2012 estan satisfets amb l'experiència que google ofereix a la passada generació i volen actualitzar-se amb l'última línia. Els anuncis de gent que ven el primer Nexus 7 al lloc web Gazelle s'han incrementat fins a un 333% respecte al que era habitual.

Nexus 7 keynote

La segona dada, segurament, no agradaria tant als directius de google i és que el Mini iPad en absolut va patir variacions pel que fa a l'oferta habitual, cosa que en certa mesura vol dir que els seus usuaris no contemplen canviar un producte de poma i l'ecosistema iOS per Android. Probablement aquest fos l'objectiu principal dels de Mountain View, així que la notícia potser els resultarà una mica decebedor. A Google tant li fa quin dispositiu s'utilitzi, sempre que sigui de Android i feu ús dels continguts de la Play Store.

De tota manera, encara que aquesta dada apunta coses interessants, tampoc no cal donar-li més importància de la que té. Es tracta simplement duna pàgina de compravenda i caldrà esperar a veure levolució del dispositiu al mercat.

font: TechCrunch.


Deixa el teu comentari

La seva adreça de correu electrònic no es publicarà. Els camps obligatoris estan marcats amb *

*

*

  1. Responsable de les dades: Actualitat Bloc
  2. Finalitat de les dades: Controlar l'SPAM, gestió de comentaris.
  3. Legitimació: El teu consentiment
  4. Comunicació de les dades: No es comunicaran les dades a tercers excepte per obligació legal.
  5. Emmagatzematge de les dades: Base de dades allotjada en Occentus Networks (UE)
  6. Drets: En qualsevol moment pots limitar, recuperar i esborrar la teva informació.