Els dispositius de Samsung triomfen. Les seves aplicacions, no tant

Powered by Android Galaxy S5

L'enorme èxit de Samsung com a fabricant de smartphones i tablets està fora de tot dubte però, aparentment, no s'ha estès gaire a la seva personalització d'Android i als seus aplicacions pròpies: segons un recent estudi, el temps que els seus usuaris li dediquen és ni més ni menys que trenta vegades menor que el que passen amb només tres de les aplicacions de Google.

Ja portem diversos dies recollint informacions que donen prova de l'enorme èxit que està tenint el Galaxy S5 en els seus primers dies a les botigues, fins i tot malgrat les crítiques que va collir després de la seva presentació, i no és cap novetat que Samsung és el fabricant líder en Android. Avui mateix us expliquem que el seu vaixell insígnia ja suposa un 0.7% de tots els Android. Quant influeix en aquest èxit, però, el programari propi? Les darreres estadístiques que hem pogut veure, semblen indicar que no gaire.

Una mitjana de 7 minuts al mes dedicats a les aplicacions de Samsung

Un recent estudi del qual se n'ha fet ressò el WSJ, ha comparat el temps dedicat per una mostra d'usuaris de Samsung en diferents implicacions, comparant els resultats obtinguts per les aplicacions pròpies de la companyia amb altres desenvolupadors. Els resultats no han pogut ser més contundents: els usuaris hi dediquen una mitjana de 7 minuts a al mes a les aplicacions pròpies de Samsung davant d'unes tres hores al mes de mitjana entre només tres de les aplicacions de google (Youtube, Google Joc y Google Search) i, tot i que chaton compta amb més de 100 milions d'usuaris, el temps mitjà que passen connectats al mes és de 6 segons, Mentre que a Facebook es passen una mitjana de 11 hores al mes.

Aplicacions de Samsung

Compensa l'esforç que Samsung li dedica a les seves aplicacions i l'espai que ocupen?

Les dades són encara més delicades si tenim en compte l'èmfasi que posa Samsung amb cada nou vaixell insígnia a l'àmplia oferta de aplicacions pròpies i de funcions exclusives que inclouen, fent-les sovint, de fet, el focus principal de les campanyes publicitàries. Tampoc no es pot perdre de vista l'important espai d'emmagatzematge que requereix la seva TouchWiz, cosa que tampoc ajuda massa a satisfer els seus clients. Sembla fins i tot que pot perjudicar la fluïdesa dels dispositius, ja que el sistema operatiu resulta pesat i difícil de moure. El problema és probablement més acusat en el cas dels sud-coreans però, segurament, la situació tampoc no és gaire diferent amb els usuaris de dispositius d'altres fabricants. La qüestió és evident: compensa tot això en vista de l'escàs ús que se'n fa?


Deixa el teu comentari

La seva adreça de correu electrònic no es publicarà. Els camps obligatoris estan marcats amb *

*

*

  1. Responsable de les dades: Actualitat Bloc
  2. Finalitat de les dades: Controlar l'SPAM, gestió de comentaris.
  3. Legitimació: El teu consentiment
  4. Comunicació de les dades: No es comunicaran les dades a tercers excepte per obligació legal.
  5. Emmagatzematge de les dades: Base de dades allotjada en Occentus Networks (UE)
  6. Drets: En qualsevol moment pots limitar, recuperar i esborrar la teva informació.

  1.   Finn Time va dir

    Les aplicacions de samsung algunes són bones com samsung apps i milk music corren bé al meu note 3, només que tant de bo milk music no té The Beatles i Coldplay