Els fabricants de tauletes econòmiques rasquen quota de mercat al líder, Apple

tauletes

Nou informe d'IDC, noves notícies sobre el mercat de les tablets, que segueix immers en què sembla un procés de transformació sense data de caducitat. La firma de recerca, que fa un seguiment global de les vendes dels dispositius, ofereix dades fiables de manera periòdica, cosa que ens serveix per analitzar les tendències. En aquest cas és clar, els fabricants de tauletes econòmiques creixen una altra vegada, i només Lenovo aguanta l'estrebada entre els grans.

Apple continua líder d?un sector que ells mateixos van revolucionar fa més de quatre anys. Aquest primer pas els ha servit per a molt de temps, mantenir-se en una primera posició sòlida, encara que des de fa alguns mesos, la lluita amb Samsung està més tancada que mai. El tercer trimestre del 2014 han sortit victoriosos, amb un 22,8% de quota de mercat i 12,3 milions dunitats venudes. Però no són xifres per estar de celebració, ja que cauen d'una manera important en comparació de l'any passat, 29,2% i 14,1 milions.

Samsung apareix en segon lloc, i encara que també han ensopegat, el cop ha estat menor, passant d'un 19,3% de la quota total de mercat a un 18,3% aquest any i deixant de vendre 0,6 milions de tablets, 9,3 pels 9,9 milions d'aquest mateix període del 2013. El tercer en discòrdia és Asus, i com els dos anteriors, també ha acusat el moment que passa actualment el sector i passa d'un 7,4% a un 6,5% del mercat pels 3,5, XNUMX milions d?unitats que han aconseguit posar al carrer.

idc-q314-tablet-shipments-01

Cal destacar especialment Lenovo. I és que la companyia Xina s'ha guanyat un lloc entre els millors amb els models més recents. Quarta posició i molt a prop d'Asus, amb un 5,7% del total i 3 milions de tauletes venudes. Alguns analistes han assenyalat a la firma que avui mateix ha anunciat l'adquisició de Motorola de manera oficial, com una de les vies de creixement del sector i productes com les darreres Ioga 3 Pro, Ioga Tablet 2 Pro i Ioga Tablet 2 demostren el perquè.

La resta, 22,5 milions de tablets venudes que suposen el 41,8% de la quota, està format per multitud de marques que ofereixen dispositius de múltiples perfils, encara que hi ha dos grups amb especial pes, els coneguts com a 2 en 1 i les tauletes barates. La firma també avisa que amb la sortida dels nous iPad Air 2 i iPad mini 3, les vendes d'Apple augmentaran a l'últim quart, en què augmentarà la distància amb Samsung, Lenovo i totes les altres.

Via: 9to5mac


Deixa el teu comentari

La seva adreça de correu electrònic no es publicarà. Els camps obligatoris estan marcats amb *

*

*

  1. Responsable de les dades: Actualitat Bloc
  2. Finalitat de les dades: Controlar l'SPAM, gestió de comentaris.
  3. Legitimació: El teu consentiment
  4. Comunicació de les dades: No es comunicaran les dades a tercers excepte per obligació legal.
  5. Emmagatzematge de les dades: Base de dades allotjada en Occentus Networks (UE)
  6. Drets: En qualsevol moment pots limitar, recuperar i esborrar la teva informació.

  1.   Jorge Soler va dir

    Una marca que apareix és Colorfly, amb una gamma àmplia en tablet. Podeu veure-ho a tabletspc.es. Esperams que valoreu i comenteu que us semblen.