Google supera Apple com a marca més valorada del món

Apple feia temps que era considerada com la marca més valuosa del planeta i així ho confirmaven els diferents estudis realitzats al respecte durant els últims anys. No obstant això la situació ha fet un tomb recentment i la que fins ara es conformava amb el segon lloc a la majoria d'aquests rànquings, Google, ha passat a ser al tron. A continuació us detallem les circumstàncies de per què s'ha produït aquest canvi.

L'empresa d'investigació Millwared Brown ha revelat el resultat de la seva investigació sobre quines són les marques més valuoses. El document és ampli i detallat però el més destacat es pot extreure només veient la classificació, Google ha superat en aquesta ocasió Apple que portava encapçalant la llista tres anys consecutius. Una circumstància que no ha d'agradar gaire a Cupertino, ja que es tracta de el seu principal competidor al sector mòbil, on iOS i Android segueixen sent els sistemes operatius dominants.

“Google està duent a terme projectes més ambiciosos”

El relleu es produeix després de devaluar-se la signatura de la poma mossegada a 20 XNUMX% quedant a 148 mil milions de dòlars i l'enorme creixement d'un 40% de la gran G que se situa als 159 mil milions de dòlars. El perquè d'aquesta situació ho explicava el director de la companyia, Peter Walshe durant una entrevista “Google està fent projectes més ambiciosos, traspassant les fronteres existents”. Entre aquests s'inclourien els avenços per a la autoconducció de vehicles, el projecte Loon que pretén crear una xarxa de globus situats gairebé a l'espai per proporcionar Internet a zones remotes del planeta o l'aposta per l'atenció sanitària que el mateix Larry Page repassava a la carta als accionistes que es va publicar fa uns dies.

rànquing-marques-2014

El sector de la tecnologia ocupa també la tercera i quarta plaça amb IBM i Microsoft, que ha pujat tres llocs gràcies a un creixement del 29%, superant totes dues conegudes empreses com McDonald i CocaCola. Tancant el top 10 trobem Amazon, però i Samsung? El fabricant sud-coreà ha estat sovint inclòs dins dels primers llocs en estudis similars, però hem d'anar-nos-en fins al 29 per trobar-lo en aquesta ocasió, superat per exemple pel gegant asiàtic Tencent (14) o Facebook, la xarxa social de Mark Zuckerberg que se situa al 21. Perquè ens fem una idea, altres dels fabricants d'Android com Sony també cau força a baix i HTC o LG ni apareixen.

font: MillwardBown


Deixa el teu comentari

La seva adreça de correu electrònic no es publicarà. Els camps obligatoris estan marcats amb *

*

*

  1. Responsable de les dades: Actualitat Bloc
  2. Finalitat de les dades: Controlar l'SPAM, gestió de comentaris.
  3. Legitimació: El teu consentiment
  4. Comunicació de les dades: No es comunicaran les dades a tercers excepte per obligació legal.
  5. Emmagatzematge de les dades: Base de dades allotjada en Occentus Networks (UE)
  6. Drets: En qualsevol moment pots limitar, recuperar i esborrar la teva informació.