La tauleta de Tesco es dirà Hudl i costarà 100 lliures, uns 115 euros

Tesco tablets

Els plans per al llançament de la tauleta de Tesco ja estan molt definits. Ja fins i tot en coneixem el nom i el format. Hudl serà una tauleta de 7 polzades que oferirà una gran relació qualitat i preu i l'objectiu principal del qual serà vendre continguts digitals i subscripcions a serveis de streaming propis de la companyia. Blinkbox tindrà un paper fonamental. La plataforma de vídeo que controla la cadena de supermercats des del 2011 té 2,8 milions d'usuaris al mes.

En un article molt aclaridor, The Guardian descriu els diferents passos que s'han fet perquè els supermercats britànics es llancin a una cursa en què s'enfrontaran amb competidors molt ben posicionats.

L'atractiu principal és el creixement que el format tablet està vivint a nivell mundial. Ja per a aquest any s'espera que es venguin més tauletes que PC. Tant és així que Lenovo, el primer fabricant mundial dordinadors, ha venut més dispositius mòbils aquest any que PCs.

Tesco tablets

L'estratègia de Tesco és molt similar a la de Google i Amazon, amb les línies Nexus i Kindle Fire, respectivament. El diari britànic especifica que es tractarà d'un model de 7 polzades i que ho vendran per unes 100 lliures, és a dir, uns 115 euros i uns 150 dòlars.

Els plans es remunten força en el temps, ja que al febrer van registrar la marca comercial d'Hudl per a productes d'electrònica, tablets i accessoris.

El president de la companyia reconeixia recentment que el negoci de l'electrònica de consum és complicat, especialment amb equips grans que requereixen molt d'espai d'emmagatzematge i d'exhibició.

No obstant això, el pla és vendre aquest producte majoritàriament a la seva botiga online, tenint com a objectiu principal aquells que ja tenen Blinkbox i clients habituals inserits en algun dels seus plans de fidelització. Faran un encàrrec inicial d'unes 100.00 unitats per a la campanya nadalenca, com a prova. Els continguts són molt importants, atès que la companyia ha de cobrir d'alguna manera les vendes que perden en CD, DVD, llibres i videojocs.

A Espanya, TESCO no té una presència sòlida i difícilment veurem aquesta nova tablet, però ens dóna una idea del sucós que resulta aquest negoci més aquells que arrossega a la seva vora.

font: The Guardian


Deixa el teu comentari

La seva adreça de correu electrònic no es publicarà. Els camps obligatoris estan marcats amb *

*

*

  1. Responsable de les dades: Actualitat Bloc
  2. Finalitat de les dades: Controlar l'SPAM, gestió de comentaris.
  3. Legitimació: El teu consentiment
  4. Comunicació de les dades: No es comunicaran les dades a tercers excepte per obligació legal.
  5. Emmagatzematge de les dades: Base de dades allotjada en Occentus Networks (UE)
  6. Drets: En qualsevol moment pots limitar, recuperar i esborrar la teva informació.