Les compres in-app de jocs per tablets seran una mina al futur

Compres in-app

Un estudi desenvolupat per la Juniper Research estima que per a l'any 2016 els ingressos per compres in-app en els jocs per a tablet seran de l'ordre de 3.030 milions de dòlars. La previsió es basa en les tendències canviants en la monetització i l'oferta dels títols a les principals botigues en línia de les principals plataformes. Això suposarà multiplicar per 10 els ingressos actuals que suposen 303 milions. Us comptem els fonaments per a aquesta aposta segons els criteris del propi informe.

En primer lloc, les consoles portàtils estan veient com els usuaris clàssics s'estan passant a telèfons mòbils i tauletes per diversos motius. Els dispositius mòbils tenen una mida similar o més petita i, per tant, ofereixen la mateixa portabilitat alhora que estalvien la compra d'un aparell. La qualitat dels jocs que ofereixen s'ha igualat i la varietat al catàleg de jocs és més gran. I el que és més, aquests són més barats i molt més fàcils de comprar atès que els dispositius tenen millor connectivitat a Internet, fins i tot per xarxes mòbils.

Compres in-app

En segon lloc, l'arribada del model freemium amb compres in-app en moneda virtual es està generalitzant. Vendre un joc per un preu inicial és cada cop més difícil i els desenvolupadors ho saben. Les monedes virtuals tenen un avantatge davant dels mini pagaments. Pots comprar una bona quantitat de moneda que només utilitzaràs al joc en una ocasió i després utilitzar-la segons et convingui. Es redueix el dolor del pagament i aportar dades bancàries per a alguns.

En tercer lloc, un sector creixent dins del gaming és el dels títols de joc com a poker, altres jocs de cartes, apostes i altres. El més interessant és que no es juga amb diners reals sinó amb fitxes que només podem utilitzar dins del joc i que per completar també poden estar acompanyades de compres in-app que desbloquegen maneres i eines.

Com a dada curiosa, sembla que els europeus no tindrem molta responsabilitat a omplir les arques de les empreses desenvolupadores i seran americans i asiàtics els que facin el 86% de les compres in-app el 2016.

font: Juniper Research


Deixa el teu comentari

La seva adreça de correu electrònic no es publicarà. Els camps obligatoris estan marcats amb *

*

*

  1. Responsable de les dades: Actualitat Bloc
  2. Finalitat de les dades: Controlar l'SPAM, gestió de comentaris.
  3. Legitimació: El teu consentiment
  4. Comunicació de les dades: No es comunicaran les dades a tercers excepte per obligació legal.
  5. Emmagatzematge de les dades: Base de dades allotjada en Occentus Networks (UE)
  6. Drets: En qualsevol moment pots limitar, recuperar i esborrar la teva informació.

  1.   Mario Camacho Merino va dir

    Els Europeus no ho farem perquè no caiem en consumismes adsurds. Jo si un joc per seguir jugant em demana més fitxes, desinstal·lo i punt