Missatgeria i publicitat? Whatsapp podria incorporar anuncis en el futur

WhatsApp fons

En les últimes setmanes, WhatsApp ha rebut crítiques i lloances per igual. L'aplicació de missatgeria més utilitzada del món va ser una vegada més el focus d'informació en incorporar els nous estats de vídeo, que intentaven assimilar aquesta plataforma a altres com Snapchat i que, no obstant, també va ser valorat negativament pels fans dels estats tradicionals. Alhora, amb ells es revelaven una sèrie de vulnerabilitats que podien donar a hackers informació sensible dels usuaris.

Tot i això, els desenvolupadors d'aquesta eina podrien anar un pas més enllà i donar pas a una altra actualització que si es dugués a terme, estarà envoltada de polèmica i podria repercutir negativament en la posició de lideratge que manté avui dia. A continuació us explicarem més sobre un dels canvis més grans que podrien tenir lloc a curt o mitjà termini en una plataforma que, com hem recordat altres vegades, manegen diàriament més de 1.200 milions de persones.

WhatsApp Mac i Windows

el canvi

En les darreres hores està agafant força la idea que properament, Whatsapp incorporarà anuncis. Tot apuntaria que, recollint una vegada més la informació, Google i l'aplicació tornarien a enviar continguts publicitaris més ajustats a les preferències dels usuaris. A moltes xarxes socials ia l'hora de navegar per Internet ja estem assistint a aquest fenomen.

La privadesa a canvi d'ingressos

Un cop més, tornem a trobar el conflicte latent des de fa anys en electrònica de consum i que pot posar de manifest que els interessos empresarials i l'afany de obtenir benefici, se superposa a la defensa dels usuaris i dels seus drets bàsics. Filtracions com les que van aparèixer a WikiLeaks fa uns dies, reflecteixen encara més la vulnerabilitat del públic.

WhatsApp Tablet

les conseqüències

Independentment que els creadors de Whatsapp siguin conscients o no dels riscos que pugui tenir la implantació de publicitat, per limitada que sigui, la veritat és que si de mica en mica els usuaris comencen a visualitzar continguts a l'hora d'enviar els seus missatges, la experiència d'ús pot acabar perjudicada, cosa que pot conduir, com és lògic, a una pèrdua significativa de públic que beneficiï altres plataformes. Tot i així, en cas que aquesta app acabi utilitzant els anuncis, creieu que al final els seus desenvolupadors acabaran retrocedint igual que ha succeït amb els estats o penseu que inevitablement, en el futur totes les apps acabaran inserint spots? Teniu disponible més informació relacionada com ara més detalls sobre altres aplicacions de missatgeria perquè pugueu opinar vosaltres mateixos.


Deixa el teu comentari

La seva adreça de correu electrònic no es publicarà. Els camps obligatoris estan marcats amb *

*

*

  1. Responsable de les dades: Actualitat Bloc
  2. Finalitat de les dades: Controlar l'SPAM, gestió de comentaris.
  3. Legitimació: El teu consentiment
  4. Comunicació de les dades: No es comunicaran les dades a tercers excepte per obligació legal.
  5. Emmagatzematge de les dades: Base de dades allotjada en Occentus Networks (UE)
  6. Drets: En qualsevol moment pots limitar, recuperar i esborrar la teva informació.