Per què no puc descarregar aplicacions des del meu iPhone?

per què no puc descarregar aplicacions

Quan adquireixes un nou telèfon una de les primeres activitats que vols començar a fer és descarregar totes les aplicacions que té disponibles i així poder-ne gaudir. No obstant això, en algunes ocasions es generen errors fins i tot per actualitzar les que ja tens instal·lades, això és degut a diferents factors.

Però, si realment et preocupa la situació i constantment et fas la pregunta dePer què no puc descarregar aplicacions des del meu iPhone? A continuació us explicarem les possibles causes, i totes les solucions que podeu dur a terme perquè no us perdeu de cap app.

Per què no puc baixar aplicacions des del meu dispositiu?

Moltes poden ser les raons per les quals la teva botiga d'aplicacions no te'n deixa descarregar cap, fins i tot, l'error pot ser tan gran que tampoc et deixa actualitzar les que ja tens incloses al telèfon.

Tot i que pot ser una situació en la qual tinguis molts dubtes, no t'has de preocupar, aquí coneixeràs la solució per a tot això, el millor és que no és només una, són moltes, i per tant pots escollir la del teu preferència, això sí, ho has de fer una vegada que coneguis l'arrel del problema. Aleshores tenint en compte això algunes de les causes són les següents:

  • No inicieu sessió al compte d'Apple.
  • No tenir bona connexió a Internet, ja sigui amb les dades mòbils o per una xarxa Wifi.
  • Falla directament a l'aplicació.
  • Mal funcionament de la botiga d´aplicacions.
  • Tenir lopció de restriccions actives.
  • Dispositiu desactualitzat.

Quines són les solucions per descarregar aplicacions sense problemes?

Coneixent totes les causes és més senzill trobar la solució que us pugui ajudar amb el problema. Com es va esmentar anteriorment, són moltes les opcions que tens per escollir, ia continuació te les deixem:

Inicia sessió amb el teu Apple ID

Moltes vegades el problema és perquè tens un nou telèfon, i encara no heu iniciat la sessió al vostre compte d'Apple ID, sense això no podeu descarregar cap tipus d'aplicació. Per dur a terme el procés només has de fer clic al botó que s'ubica a la cantonada dreta de la pantalla, quan entres a l'App Store i ingressar les teves dades personals, si no tens un compte has de crear-lo ja que és l'única manera com pots començar la descàrrega d'aplicacions.

Verifica la teva connexió

Independentment del tipus de connexió que tinguis, l'has de verificar, ja que, si no es troba activa, serà impossible iniciar la descàrrega de qualsevol aplicació. També, un aspecte important és avaluar la qualitat de la connexió, perquè no serveix de res estar connectat, però que l'abast de la xarxa sigui dolent.

Reinicia l'aplicació

Reiniciar les aplicacions és una altra de les opcions que tens en cas que no la puguis actualitzar, o completar la descàrrega. Si tens un dels darrers telèfons has de llegir iPhone Xs Max, per conèixer detalladament la manera com pots reiniciar-lo.

En el cas dels models més antics has de mantenir pressionat la icona de l'aplicació, i apareixen diverses opcions: »reprendre la descàrrega, pausar o cancel·lar». Si s'ha pausat la descàrrega has de prémer la primera opció, però, si el problema continua pots pausar-la tu i reprendre novament fins que funcioni.

com descarregar aplicacions sense problemes

Reinicieu el dispositiu

Si observes que a la pantalla apareixen unes línies blanques o es comença a opacar el seu color quan vols descarregar una aplicació, el més segur és que se'n trobi pausat el funcionament o tingui un problema que es pot solucionar reiniciant-lo. Només has de reiniciar, i una vegada que enceneu tornar a ingressar a l'App Store, i iniciar novament la descàrrega.

Tanca la teva sessió

En cas que el problema encara no se solucioni, una altra alternativa que podeu aplicar, és tancar la sessió del vostre compte a l'App Store, a més, és un procés senzill. Heu d'introduir la configuració del telèfon, cercar l'opció de »iTunes Store i App Store», un cop allà, heu de seleccionar la d'ID d'Apple, i ''Tancar Sessió».

Després d'això, el que heu de fer és iniciar la sessió al vostre compte, i intentar novament la descàrrega de la teva aplicació. Utilitzant aquest mètode, se soluciona ràpidament el problema ja que moltes vegades es generen errors en el funcionament de la botiga d'aplicacions.

Esborra el caixet

Una altra de les opcions per solucionar el problema de no poder descarregar aplicacions al teu iPhone, és esborrar la memòria cau de l'App Store. Quan ho duguis a terme, has d'assegurar-te que tota la memòria cau que estava emmagatzemada s'elimini, perquè la botiga d'apps iniciï novament les descàrregues pendents sense errors.

Assegureu-vos de tenir espai d'emmagatzematge

Moltes vegades el problema no és tan greu, i és perquè el dispositiu mòbil no compta amb prou espai per emmagatzemar laplicació. Per això, abans d'iniciar la descàrrega t'has d'assegurar que el pes de l'app sigui menor al límit.

Mantingues actualitzat l'iPhone

La companyia Apple s'actualitza sovint amb l'objectiu de brindar millors serveis als usuaris. És per això que, les actualitzacions dels dispositius es troben disponibles de forma ràpida i senzilla, moltes vegades es realitzen de forma automàtica, però, hi ha casos en què no.

És llavors quan has assegurar-te que el teu iPhone compta amb la darrera versió de l'actualització, ja que, també influeix en la descàrrega d'algunes aplicacions, sobretot si són models molt antics.

Desactiva les restriccions

Les restriccions funcionen amb l'objectiu de bloquejar algunes funcions del telèfon, una de les opcions està relacionada amb la baixada de les aplicacions. Si es troben actives, és molt probable que l'App Store no funcioni correctament, o simplement no descarregueu cap aplicació.

  • Per verificar aquesta informació heu d'introduir els paràmetres del telèfon, després feu clic a »General», »Accessibilitat» i col·locar el codi sol·licitat.
  • Al menú de la instal·lació d'aplicacions, has de verificar si el botó lliscant està arrestat o apagat. D'aquesta manera, podeu saber si les apps estan bloquejades o no.
  • En cas que estigui arrestat o de color verd, has de lliscar fins que aparegui apagat.

Restablece la configuració de fàbrica

Si encara no t'ha funcionat cap de les alternatives anteriors, has d'utilitzar aquesta. És un dels millors mètodes i el més complet, amb què el problema s'ha de solucionar.

Restablir els paràmetres del telèfon és una de les millors opcions, però, no tots els usuaris s'animen a fer-ho. De tota manera, el procés és molt senzill:

  • Introduïu els paràmetres del telèfon »General».
  • Després prem l'opció de »restablir».
  • Allí, has de seleccionar la de »Restablir Ajustaments».
  • Finalment et sol·liciten la contrasenya, l'has de col·locar i confirmar el procés.

En cas que això no funcioni, l'última opció pot ser esborrar tot el contingut del telèfon, que no és el mateix que restablir els ajustaments. Però, heu de tenir en compte que la informació del teu iPhone serà completament eliminada.

  • Ingressa als ajustos del telèfon, com als passos anteriors.
  • I, en lloc de pressionar l'opció de restablir, heu de fer clic a »Esborrar continguts i ajustaments».
  • Finalment, heu d'introduir la contrasenya i confirmar l'activitat.

Deixa el teu comentari

La seva adreça de correu electrònic no es publicarà. Els camps obligatoris estan marcats amb *

*

*

  1. Responsable de les dades: Actualitat Bloc
  2. Finalitat de les dades: Controlar l'SPAM, gestió de comentaris.
  3. Legitimació: El teu consentiment
  4. Comunicació de les dades: No es comunicaran les dades a tercers excepte per obligació legal.
  5. Emmagatzematge de les dades: Base de dades allotjada en Occentus Networks (UE)
  6. Drets: En qualsevol moment pots limitar, recuperar i esborrar la teva informació.