Podria ser aquest el calendari d'Apple per al 2013?

Apple 2013

Els rumors sobre presentacions més aviat del que s'esperava tant per iPhone com per iPad cada vegada són més forts i sembla que ja pocs tenen dubtes que poma està disposat a escurçar els cicles de producció. Tot i això, alguns analistes van una mica més enllà i prediuen que els de Cupertino podrien passar-se directament a una nova política de llançaments bianuals. Us mostrem com seria el calendari de llançaments de poma segons aquests analistes per a aquest 2013.

La presentació del iPad 4 a l'octubre va agafar per sorpresa a tots els mitjans perquè, fins aquell moment, els llançaments anuals dels dispositius mòbils de poma eren un fet consolidat. A poc a poc van començar a arribar rumors que tampoc per al 5S iPhone ni per al iPad 5 es compliria un any d'espera i que els tindríem al mercat per al estiu aquest any. Tot i això, les darreres filtracions ens parlen ja que el llançament de tots dos podria tenir lloc en una data tan propera com març. Encara que, evidentment, encara n'hi ha que simplement es mantenen escèptics respecte, als rumors que sorgeixen de l'entorn dels proveïdors dels de Cupertino a la Xina, la major part dels experts semblen donar-los credibilitat i alguns comencen a interpretar la situació com un canvi d'estratègia que faria dels llançaments dels nous models de iPhone y iPad un esdeveniment que tindria lloc cada 6 mesos. Tot i que no hi hagi confirmacions oficials, amb aquesta nova teoria de fons, a MacStories s'han llançat a construir el calendari de llançaments que podria tenir poma preparat per a aquest any. Com veieu, i en consonància amb les últimes filtracions, podríem tenir el 5S iPhone  en març, l'iPad 5 i el Mini iPad 2 en abril, el iPhone 6 en setembre i el iPad 6 i el Mini iPad 3 en octubre.

Apple 2013

Quins serien els avantatges d'aquesta estratègia nova? En primer lloc, i com ja s'ha comentat altres vegades, els llançaments bianuals els donarien als de Cupertino la possibilitat de mantenir els seus dispositius actualitzats, la qual cosa resulta cada cop més complicada amb el creixement i potència de fabricants Android que posen innovacions al mercat cada vegada amb més freqüència. Però, en segon lloc, a MacStories apunten a un avantatge que fins ara no s'havia assenyalat gaire als mitjans: Apple podria desfer-se dels cicles de vendes que en tantes dificultats els posen per satisfer tota la demanda que generen. El que en principi podria semblar un inconvenient, el fet que els usuaris estiguessin cada cop més incentivats per “saltar-se” una generació de iPhone o iPad, podria contribuir a distribuir la demanda de manera més regular al llarg de l'any i evitar els col·lapses que aquests grans pics de vendes suposen per als seus proveïdors (i cada vegada més des que han prescindit de Samsung i s'han vist “obligats” a treballar amb un nombre més gran de fabricants més petits, com estem veient, per exemple, amb els problemes de subministraments que es troben per Mini iPad). Com sempre, caldrà esperar per veure què passa realment, però aquest plantejament resultant força versemblant.


Deixa el teu comentari

La seva adreça de correu electrònic no es publicarà. Els camps obligatoris estan marcats amb *

*

*

  1. Responsable de les dades: Actualitat Bloc
  2. Finalitat de les dades: Controlar l'SPAM, gestió de comentaris.
  3. Legitimació: El teu consentiment
  4. Comunicació de les dades: No es comunicaran les dades a tercers excepte per obligació legal.
  5. Emmagatzematge de les dades: Base de dades allotjada en Occentus Networks (UE)
  6. Drets: En qualsevol moment pots limitar, recuperar i esborrar la teva informació.