Tablets, phablets i nous mercats. Per què alguns països són clau?

tauletes mitjanes barates

A l'hora de parlar de vendes de tablets, smartphones i altres suports, ens trobem amb una guerra de xifres i amb resultats dispars que fan més complexa l'anàlisi de la situació actual dels dispositius que milions de persones usen diàriament. Com recordem altres vegades, entren en joc multitud de factors, des de la situació econòmica dels països d'origen fins al preu dels materials utilitzats en la fabricació.

Tot i això, hi ha alguns fets que resulten més determinants que altres. En els darrers temps, les previsions parlen d'increments sostinguts tant dels models de més de 7 polzades com de les phablets en sentit estricte però, què hi pot haver darrere d'aquesta pujada i quines poden ser-ne les possibles causes? Una de les més destacades és l'aparició de classes mitjanes potents als anomenats països emergents.

digital índia logo

1. Els casos xinès i indi

Quan us hem parlat d'alguns dispositius que han aterrat amb força, esmentàvem que als seus països d'origen tenien una gran acollida pel fet que la seva mercat intern estava compost per masses de centenars de milions de persones que, encara que encara mostrin desigualtats significatives, a poc a poc incrementen el poder adquisitiu i l'inverteixen en electrònica de consum. Índia, però especialment la Xina, són claus a l'hora de quantificar l'èxit o el fracàs dels terminals.

2. Tablets i smartphones de firmes locals

El segon fet guarda molta relació amb el primer. Una companyia assentada al propi país, genera una sensació de confiança i seguretat en els possibles consumidors. Aquestes tecnològiques utilitzen estratègies molt potents basades en la creació de models molt assequibles que estiguin a l'abast d'aquesta classe mitjana de què us parlàvem abans, encara que això signifiqui una minva de les seves característiques.

phablets índies micromax

3. El salt a altres regions

En un sector on un grapat de marques copen una part significativa de la quota de mercat, l'aparició de nous actors pot ser útil per crear un clima més competitiu. En aquest context, s'accelera la producció de terminals, l'aparició de noves tablets i smartphones entre d'altres, i finalment apareix un marc més propici per a la innovació i l'arribada de noves tendències. I vosaltres, què penseu?creieu que encara existeix un grup de potències tecnològiques tradicionals que seguiran sent determinants a curt i mitjà termini? Us deixem disponible informació relacionada com per exemple, els reptes als que encara s'han d'enfrontar les companyies del país del Ganges perquè pugueu opinar.


Deixa el teu comentari

La seva adreça de correu electrònic no es publicarà. Els camps obligatoris estan marcats amb *

*

*

  1. Responsable de les dades: Actualitat Bloc
  2. Finalitat de les dades: Controlar l'SPAM, gestió de comentaris.
  3. Legitimació: El teu consentiment
  4. Comunicació de les dades: No es comunicaran les dades a tercers excepte per obligació legal.
  5. Emmagatzematge de les dades: Base de dades allotjada en Occentus Networks (UE)
  6. Drets: En qualsevol moment pots limitar, recuperar i esborrar la teva informació.