Xiaomi és la marca de mòbils amb més guanys a l'11.11

Xiaomi evolució phablet

Xiaomi està sent protagonista en els darrers temps tant en el format smartphone com en el de tablets. A la superació del rècord de vendes a l'octubre, i el seu salt a Espanya, s'hi afegeix una implantació que ha millorat respecte al 2016 i que li ha servit per situar-se més còmodament entre una de les cinc amb més quota de mercat del món. 

Després de la cloenda de l'11.11 d'aquest any, la tecnològica xinesa ha donat a conèixer les seves Xifres durant la gran cita del consum del gegant asiàtic. A continuació, us expliquem les dades que han donat i veurem quines poden ser les possibles causes que durant l'edició del 2017, hagi superat les marques obtingudes en convocatòries anteriors. Veurem un creixement sostingut o trobarem matisos com passa en molts altres casos?

xiaomi meu max grans phablets

Els resultats

Tal com recullen des GSMArena, durant l'11.11, la marca asiàtica va aconseguir uns beneficis propers als 2.500 milions de iuans, cosa que al canvi són uns 315 milions d'euros. Aquesta dada ja s'ha situat com la millor de la història de la firma durant aquesta cita, ja que la millor marca obtinguda abans, la de l'any 2014, va ser de 198 milions d'euros. La venda de mòbils no ha estat la responsable d'aquests guanys en exclusiva, ja que al lloc d'origen, la companyia ha llançat altres suports entre els quals destacarien televisions intel·ligents i aparells vinculats a Internet de les Coses.

Xiaomi, un gegant amb peus de fang?

Tot i el seu salt a altres mercats a través de botigues físiques a Europa, el cert és que el gruix de vendes de Xiaomi, igual que succeeix amb altres tecnològiques del País de la Gran Muralla, es produeix a Xina i els seus veïns. Si hi afegim la gran mida del mercat del gegant asiàtic, compost per centenars de milions de possibles consumidors, i la proximitat d'altres emergents com Índia, els resultats obtinguts poden ser molt alts però tot i així, tenir multitud de condicionants.

xiaomi mipad colors

La resta de campanyes de consum del 2017

Quan us mostrem els resultats de la tecnològica a l'octubre, us comentàvem que preveu batre nous rècords de vendes aprofitant la tirada del Black Friday i de la campanya nadalenca. Tanmateix, com també us recordàvem, a zones com Espanya, Xiaomi haurà de fer front altres fabricants més consolidats al nostre país. Què en penseu? Creieu que les dades han de ser tingudes en compte amb matisos, o que la posició d'aquesta firma ja és indiscutible? Us deixem disponible informació relacionada com per exemple, una comparativa del meu Max 2 amb l'Huawei Mate 10 Lite perquè pugueu pensar vosaltres mateixos.


Deixa el teu comentari

La seva adreça de correu electrònic no es publicarà. Els camps obligatoris estan marcats amb *

*

*

  1. Responsable de les dades: Actualitat Bloc
  2. Finalitat de les dades: Controlar l'SPAM, gestió de comentaris.
  3. Legitimació: El teu consentiment
  4. Comunicació de les dades: No es comunicaran les dades a tercers excepte per obligació legal.
  5. Emmagatzematge de les dades: Base de dades allotjada en Occentus Networks (UE)
  6. Drets: En qualsevol moment pots limitar, recuperar i esborrar la teva informació.